Η Κατερίνα Λεβίδου σπούδασε μουσικολογία, πιάνο και ανώτερα θεωρητικά στην Ελλάδα (ΕΚΠΑ και Εθνικό Ωδείο). Στη συνέχεια έλαβε τον τίτλο Master of Music (MMus) από το King’s College London με υποτροφία του Ιδρύματος Ωνάση και διδακτορικό τίτλο (DPhil) από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης (λαμβάνοντας υποτροφία του Ismene Fitch Foundation καθώς και το βραβείο Vice-Chancellor’s Fund Award). Μεταξύ 2007 και 2011 ήταν ερευνήτρια (Junior Research Fellow) στο κολέγιο Christ Church του πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Το ακαδημαϊκό έτος 2011–2012 υπήρξε ερευνήτρια στο Πανεπιστήμιο της Λωζάννης (με υποτροφία της Ελβετικής Κυβέρνησης), ενώ το 2012–2013 υπήρξε εξωτερικός επιστημονικός συνεργάτης στο ίδιο πανεπιστήμιο (με την υποστήριξη χορηγίας από το Igor Stravinsky Foundation). Επίσης, το 2014–2015 εργάστηκε ως μεταδιδακτορική ερευνήτρια για το ερευνητικό πρόγραμμα Η Έντεχνη Δυτική Μουσική στην Περίοδο της Κρίσης: Μια Διεπιστημονική Μελέτη του Σύγχρονου Ελληνικού Πολιτισμού και της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης (ΑΡΙΣΤΕΙΑ II – ΕΚΠΑ), στο πλαίσιο του οποίου μελέτησε φεστιβάλ έντεχνης δυτικής μουσικής στην σύγχρονη Ελλάδα. Από το 2014 είναι Επισκέπτρια Ερευνήτρια (Visiting Research Fellow) στο Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του King’s College London, ενώ παράλληλα διδάσκει στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Μουσικολογία» του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν πτυχές της ρωσικής και της ελληνικής μουσικής, ιδιαίτερα του 20ού και του 21ου αιώνα, ζητήματα μοντερνισμού, εθνικισμού, μετανάστευσης, πολιτικής, πνευματικότητας, ταυτότητας, αισθητικής και μουσικών φεστιβάλ. Έχει δημοσιεύσει μελέτες για τον νεοκλασικισμό του Στραβίνσκι και τον Ευρασιανισμό, τους 36 Ελληνικούς Χορούς για Ορχήστρα του Νίκου Σκαλκώτα, την πρόσληψη της ελληνικής αρχαιότητας στη μουσική από τον 19ο αιώνα, ενώ έχει γράψει και λήμματα για το Grove Music Online. Στις πρόσφατες δημοσιεύσεις της περιλαμβάνεται ο συλλογικός τόμος Musical Receptions of Greek Antiquity: From the Romantic Era to Modernism (Cambridge Scholars Publishing, 2016), για τον οποίο έχει συγγράψει μελέτη που αφορά την όπερα Φλογερός Άγγελος του Σεργκέι Προκόφιεφ. Από το 2008 είναι μία εκ των κεντρικών συντονιστών του Study Group for Russian and Eastern European Music του British Association for Slavonic and East European Studies, στο πλαίσιο του οποίου έχει διοργανώσει πολυάριθμα διεθνή συνέδρια.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ